Her kan du trin for trin se hvordan du opretter en ny opgave i Custom Office.
Når du får besked på at lave en opgave - så åben appen og gå i menuen opgaver (starter altid med visning af dine egne opgaver.
I nederste højre hjørne ser du 2 grønne knapper - den ene er et "hus"og det betyder at du her kan oprette interne opgaver (værksted o.lign.)
Den anden knap viser en prisseddel - og når du trykker på denne, så opretter du en kundeopgave.
1 Tryk på "pris sedlen 2 Vælg kunde 3 Vælg arbejdsområde 4 gå ned til bunden og tryk på START.
Here you can see step by step how to create a new task in Custom Office.
When you are told to do a task - then open the app and go to the tasks menu (always starts with the display of your own tasks. In the lower right corner you see 2 green buttons - one is a "house" and that means you here you can create internal tasks (workshop, etc.) The second button shows a price list - and when you press this, you create a customer task.
1 Press "price note 2 Select customer 3Select work area 4 go down to the bottom and press START.